Heb je onze 'veelgestelde vragen' op de website al bekeken inzake 'Product creatie'? Indien je nog steeds vragen hebt, willen wij graag weten aan welk product je werkt en welk programma (online versie, downloadversie of app) je gebruikt. Tip: Weet je niet zeker welke versie van ons programma je gebruikt, voeg dan een schermafbeelding van het programma toe aan de e-mail hieronder.
Heb je onze 'veelgestelde vragen' op de website al bekeken inzake 'Promoties/aanbiedingen'? Je kunt de promotiecode invoeren in je winkelmandje tijdens het bestelproces. Indien je een andere vraag hebt, vermeld dan de promotiecode hieronder. Indien je vergeten bent de promotiecode te gebruiken voor je bestelling, vermeld dan de promotiecode, je ordernummer en om welk product het gaat.
Heb je onze 'veelgestelde vragen' op de website al bekeken inzake 'Mijn bestelling/orderstatus'? Je kunt de status van je bestelling ook inzien via ‘Mijn Account’. Voor overige vragen ontvangen we graag het ordernummer van je bestelling.
Heb je onze 'veelgestelde vragen' op de website al bekeken inzake 'Levering'? Voor overige vragen ontvangen we graag het ordernummer van je bestelling.
Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je ontvangen product. Bij Albelli hanteren we een 100% tevredenheidsgarantie. Wij ontvangen graag het ordernummer van je bestelling en een korte omschrijving van de klacht. Om je zo snel mogelijk een oplossing te kunnen bieden, ontvangen we ook graag een foto van de klacht.
Heb je onze 'veelgestelde vragen' op de website al bekeken inzake 'Mijn account/account informatie'? Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je een account bij ons hebt. Voor andere vragen kun je ons een e-mail sturen.
De dag nadat wij de betaling van je bestelling ontvangen hebben, wordt de productie in gang gezet. Of je de bestelling nog kunt annuleren hangt af van de status van je bestelling. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn adviseren we je contact met ons op te nemen via chat of telefoon.
Wij sturen standaard een factuur als PDF document mee in de bijlage van de orderbevestiging die je ontvangt op je e-mailadres. Deze factuur bevat ook de BTW-gegevens van je bestelling. Indien je een andere vraag hebt over je factuur, neem dan contact met ons op.
Wellicht kun je het antwoord dat je zoekt vinden bij de 'veelgestelde vragen' op onze website? Mocht je het juiste antwoord niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!