Overzicht FAQs
  • Contact
    (ma-vr) 9:00-21:00
    (za) 10:00-18:30
    (zo) 12:30-21:00

    • Bel ons 020-7083513 (lokaal tarief)
      (ma-vr) 9:00-21:00
      (za-zo) 12:30-21:00
    • Live chat Vragen of hulp nodig (ma-vr) 9:00 -21:00
      (za-zo) 10:00 -18:30
      (zo) 12:30 -21:00
Terug naar overzicht

Bestellen product

Ik ben niet tevreden met mijn ontvangen product

Wat vervelend dat je product niet geheel naar wens is! We willen dat je 100% tevreden bent. Om je zo goed mogelijk te… Lees verder

Update Mac OS X 10.10.3: Hoe gebruik ik mijn foto’s van ‘Foto’s’ en ‘iPhoto’ in het Mac fotoboekprogramma?

Als je de update OS X 10.10.3 hebt geïnstalleerd, staat de nieuwe ‘Foto’s’ app op je Mac waarmee je je foto’s beheert. Op… Lees verder

Mijn firewall blokkeert albelli Fotoboeken, wat nu?

Ter beveiliging van je computer worden de meeste programma's standaard geblokkeerd door Windows Firewall. Om een bestelling te kunnen plaatsen bij albelli, moet… Lees verder

Mijn antivirus programma blokkeert albelli Fotoboeken, wat nu?

Ter beveiliging van je computer worden de meeste programma’s standaard geblokkeerd door je antivirus programma. Om een bestelling te kunnen plaatsen bij albelli,… Lees verder

Melding: “HTTP/1.0 502 Bad Gateway”

Een 502 Bad Gateway error is over het algemeen een netwerkfout tussen verschillende servers op het internet. Dit ligt dus niet perse altijd… Lees verder

Waarom lukt het niet mijn bestelling te plaatsen?

Dit komt waarschijnlijk omdat ons fotoboekprogramma verbinding met het internet probeert te maken, maar geen toegang krijgt. Je kunt hiervoor je antivirus en/of… Lees verder

Welke fotoboeken kan ik online maken en welke offline?

Je kunt alle formaten fotoboeken maken in de online en offline versie van ons fotoboekprogramma. Er zijn uitzonderingen voor deze bijzondere producten: Losse… Lees verder

Melding: “socket error”

Dit komt waarschijnlijk omdat ons fotoboekprogramma verbinding met het internet probeert te maken, maar geen toegang krijgt. Je kunt hiervoor je antivirus en/of… Lees verder

Hoe plaats ik een nabestelling?

Je kunt op de volgende manieren je fotoboek of fotoproduct nabestellen, afhankelijk van welk fotoboekprogramma je hebt gebruikt: Downloadversie Windows en Mac Open… Lees verder

Heb ik internet nodig om een fotoboek te maken?

Het offline fotoboekprogramma (Windows & Mac) Je hebt geen internet nodig om je fotoboek in het offline fotoboekprogramma te maken. Je hebt alleen… Lees verder

Na de update heb ik minder lettertypen, hoe kan dat?

Afhankelijk van de instellingen op je computer toont ons fotoboekprogramma niet alle beschikbare lettertypes. Dit is echter makkelijk aan te passen door in… Lees verder

Hoe wijzig ik het formaat van mijn fotoboek?

Ben je al begonnen aan je fotoboek en wil je toch een kleinere of grotere versie? In het fotoboekprogramma kun je zelf gemakkelijk… Lees verder

Hoe bestel ik mijn fotoboek ook een maatje kleiner?

Wil je ook een kleinere versie van je fotoboek? Dat kan! Bestel het, zonder helemaal opnieuw te moeten beginnen. Heb je bijvoorbeeld een… Lees verder

Hoe kan ik mijn fotoboek nabestellen?

Heb je ooit een fotoboek besteld bij albelli? Dan bestel je deze eenvoudig na. Je kunt je fotoboek zelfs nog aanpassen of extra… Lees verder

  • Contact
    (ma-vr) 9:00-21:00
    (za) 10:00-18:30
    (zo) 12:30-21:00

    • Bel ons 020-7083513 (lokaal tarief)
      (ma-vr) 9:00-21:00
      (za-zo) 12:30-21:00
    • Live chat Vragen of hulp nodig (ma-vr) 9:00 -21:00
      (za-zo) 10:00 -18:30
      (zo) 12:30 -21:00
Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)