Overzicht FAQs
  • Contact
    (ma-do) 9:00-18:00
    (vr) 09:00-17:30
    • Bel ons 020-7083513 (lokaal tarief) (ma-do) 9:00-21:00
      (za-zo) 12:30-21:00
    • Live chat Vragen of hulp nodig (ma-do) 9:00 -23:00
      (za) 10:00 -18:30
      (zo) 12:30 -23:00
Terug naar overzicht

Openen product

Terugvinden gemaakt fotoboek

Heb je een fotoboek gemaakt met het offline programma? Dan kunt je jouw opgeslagen fotoboeken terugvinden in het mapje 'albelli fotoboeken'. Standaard is deze map… Lees verder

Hoe kan ik mijn fotoboek afmaken of bestellen vanaf een andere computer?

Het offline fotoboekprogramma (Windows & Mac) Je kunt je fotoboek kopiëren naar een USB-stick of andere externe harde schijf. Hiermee kun je jouw… Lees verder

Melding: “fout bij afbeelden object…”

Deze foutmelding verschijnt wanneer het bronbestand één of meerdere afbeeldingen niet terug kan vinden in de fotoboekmap op je pc. Wij adviseren je… Lees verder

Problemen met het fotoboekprogramma op de Mac?

Met de release van OS X 10.6 heeft Apple haar besturingsprogramma anders ingericht. Ons fotoboekprogramma (online en offline) is ontworpen op dit besturingssysteem… Lees verder

Ik kan niet inloggen of de pagina blijft hangen

Vaak heeft een probleem met inloggen te maken met je Cookie instellingen. Cookies zijn kleine tekstbestandjes die je browser in de computer plaatst… Lees verder

De systeemeisen voor ons fotoboekprogramma

Systeemeisen Windows: Het fotoboekprogramma werkt gegarandeerd op Windows Vista (servicepack 2), Windows 7 en Windows 8(.1). De minimale eisen die het fotoboekprogramma stelt… Lees verder

Kan ik jullie programma gebruiken op mijn Linux-computer?

Een Linux-computer is geen probleem bij het maken van prachtige fotoproducten met albelli. Je kunt ons online fotoprogramma gebruiken als je Flash hebt… Lees verder

Melding: “dit product is niet gemaakt met albelli”

Deze melding kan worden veroorzaakt doordat je een fotoboek probeert te openen dat je met een oudere versie van ons programma hebt gemaakt.… Lees verder

Waar wordt het fotoboekprogramma geïnstalleerd?

Voor windows Ons programma wordt standaard geïnstalleerd in de App Data folder op je C:\ schijf. Deze locatie kun je niet veranderen, het… Lees verder

Melding: “productinformatie kan niet worden opgehaald”

Dit komt waarschijnlijk omdat ons fotoboekprogramma verbinding met het internet probeert te maken, maar geen toegang krijgt. Je kunt hiervoor je antivirus en/of… Lees verder

Ik kan de design opties die ik heb gebruikt in mijn fotoproject niet meer vinden. Zijn deze nog beschikbaar?

We hebben onlangs meer dan 1000 nieuwe achtergronden, kaders, sjablonen en cliparts toegevoegd die passen bij de laatste ontwerptrends. Zo heb jij nog… Lees verder

  • Contact
    (ma-do) 9:00-18:00
    (vr) 09:00-17:30
    • Bel ons 020-7083513 (lokaal tarief) (ma-do) 9:00-21:00
      (za-zo) 12:30-21:00
    • Live chat Vragen of hulp nodig (ma-do) 9:00 -23:00
      (za) 10:00 -18:30
      (zo) 12:30 -23:00
Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)