Neem contact op

Kun je het antwoord niet vinden bij onze veelgestelde vragen? Onze klantenservicemedewerkers beantwoorden je vragen graag! We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur via telefoon, chat, e-mail, Facebook en Twitter.

Populaire vragen

Wat zijn de levertijden?

Hieronder kun je de geschatte levertijden voor onze producten bekijken. Deze verschillen per fotoproduct omdat er ook verschil zit in de productietijden van fotoproducten. We beginnen met de productie van jouw bestelling op de eerste werkdag na ontvangst van je betaling.

Je orderstatus controleren

Om de status van een bestelling te controleren hoef je alleen maar in te loggen op je account.

Meerdere producten bestellen

Als je meer dan één product tegelijk bestelt, proberen we de producten samen te verzenden. Dit is afhankelijk van de producten die je bestelt. Bestel je meerdere producten tegelijk? Houd dan de langst geschatte levertijd aan.

Als je bijvoorbeeld fotoboeken en fotoafdrukken bestelt, dan is de geschatte levertijd 5 werkdagen omdat dit de levertijd is van het fotoboek.

De levertijden

In het weekend en tijdens feestdagen zijn we gesloten en hebben we aangepaste levertijden.

ProductGeschatte levertijd
Fotoboeken5 werkdagen
Wanddecoraties5 werkdagen
Kaarten4 werkdagen
Kalenders4 werkdagen
Fotoafdrukken3 werkdagen
Mokken3 werkdagen

Wie bezorgt mijn product?

Al onze producten en de formaten wanddecoraties kleiner dan 70×70 worden bezorgd met PostNL of PostNL pakket. Afhankelijk van de grootte wordt er aangebeld. Wanddecoratieformaten 70×70, 80×80, 100×70, 70×100, 120×80, 80×120 en 100×100 worden met UPS bezorgd. Hiervoor wordt bij je aangebeld.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, het is weer mogelijk om je bestelling op te halen bij onze productiefaciliteit in Den Haag Ypenburg. Om je bestelling op te halen, neem je direct na het bestellen van je producten contact op met onze klantenservice. We zullen het dan samen met je in orde maken. Lees verder

Hoe volg ik de status/verzending van mijn bestelling?

Je kunt de status en verzending van je bestelling volgen via de orderstatus in  ‘Mijn account’. Hier vind je ook een overzicht van alle voorgaande bestellingen die je bij ons hebt geplaatst. Klik op het ordernummer om de voortgang te bekijken.

Je bestelling doorloopt 4 fases:

Besteld: we hebben je bestelling ontvangen.
Betaling ontvangen: we hebben de betaling ontvangen en we gaan met de bestelling aan de slag.
In productie: de bestelling wordt geproduceerd.
Verzonden: de bestelling is klaar voor verzending en zal aan de vervoerder worden overgedragen.

Aan de rechterkant, in het oranje, zie je nog een aantal links:

Volg deze bestelling: dit is de link naar de Track & Trace pagina waar je de verzending van je bestelling kunt volgen.
Nabestellen: met deze link kun je gemakkelijk een nabestelling doen.
Vraag online versie aan: je hebt nog geen online versie van je fotoproduct en die kan je aanvragen met deze link.
Bekijk online versie: er bestaat al een online versie van je fotoproduct en via deze link kun je deze bekijken.
Deel online versie: via deze link kun je de online versie van je fotoproduct eenvoudig delen met je vrienden en familie.

Let op: de optie ‘volg deze bestelling‘ wordt pas zichtbaar als de bestelling op de status ‘verzonden‘ staat. Het kan 24 uur duren voordat er informatie beschikbaar is op de Track & Trace pagina omdat de vervoerder het pakket eerst moet sorteren.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen of wijzigen?

Je kunt je wachtwoord herstellen via ‘Mijn Account‘.

Klik op ‘Wachtwoord vergeten?‘ en vul je e-mailadres in.
We sturen je een e-mail met instructies om je wachtwoord te herstellen.

Ik heb de e-mail met instructies niet ontvangen:
Je zou de e-mail binnen 10 minuten moeten ontvangen. Als dit niet het geval is, controleer dan het volgende:
1. Zit de e-mail in je ‘spam‘ of ‘ongewenste e-mail’ folder?
2. Zit albelli in je ‘geblokkeerde afzenders‘-lijst?
3. Gmail gebruikers: Zit de e-mail in de ‘Reclame‘ folder?
4. Outlook gebruikers: Zit de e-mail in de ‘Overige‘ folder (mocht je gebruik maken van een Postvak IN met prioriteit).

Kun je de e-mail nog steeds niet vinden? Neem dan contact op met de klantenservice. Vermeld daarbij alsjeblieft dat je bovenstaande stappen reeds hebt doorlopen.

Hoe gebruik ik een promotiecode?

Tijdens het maken van je product zie je in het online of offline programma nog de normale prijs staan. Maak je product af en klik op ‘Bestellen’. Je komt eerst op een pagina waar je eventueel nog wat opties voor je product kunt kiezen. Klik op ‘opslaan en verdergaan‘ om je keuze te bevestigen.

Nu ben je in je winkelmandje. Je ziet een overzicht van je bestelling met het totaalbedrag. Links onderin zie je de mogelijkheid om je promotiecode in te vullen:

Type de promotiecode in het vakje (kopiëren en plakken mag ook) en klik op ‘invoeren’. De korting wordt direct verrekend!

Is de promotiecode verrekend en heb je het bedrag gecontroleerd? Klik dan op ‘Verder met bestellen’. Je kunt je bestelling dan verder afronden.

Houd er rekening mee dat wij kortingen niet achteraf kunnen verrekenen wanneer er geen promotiecode is ingevoerd. Als een promotiecode niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Veel plezier met jouw fotoproduct!

Wat zijn de verzendkosten?

Bij onze productprijzen zijn de verzendkosten niet inbegrepen. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van het productformaat en het aantal producten dat je bestelt. In onderstaande tabel zie je alle verzendtarieven binnen Europa. Tijdens het bestelproces worden de exacte kosten getoond voordat je je bestelling definitief plaatst.

We beginnen met de productie van jouw bestelling op de eerste werkdag na ontvangst van je betaling. Bestel je meerdere producten tegelijk? Dan proberen we de producten samen te verzenden. Houd dan de langst geschatte levertijd aan. In het weekend en tijdens feestdagen zijn we gesloten en hebben we aangepaste levertijden.

Bezorging en ophalen
Al onze producten en de formaten wanddecoraties kleiner dan 70×70 worden bezorgd door PostNL of PostNL pakket. Overige formaten worden bezorgd met UPS. Afhankelijk van de grootte wordt er aangebeld. Je kunt je product ook ophalen in onze productiefaciliteit in Den Haag Ypenburg. Neem hiervoor direct na het bestellen contact op met onze klantenservice.

Benieuwd waar je bestelling blijft?
Om jouw orderstatus te controleren hoef je alleen maar in te loggen op je account.

FotoboekenVerzendkostenGeschatte levertijd
Alle S boeken € 2,95 5 werkdagen
Alle M boeken € 3,95 5 werkdagen
Alle L boeken € 4,95 5 werkdagen
Alle XL boeken € 4,95 5 werkdagen
Losse fotobladen € 4,95 5 werkdagen
Extra fotoboek in dezelfde bestelling op hetzelfde adres€ 1,00

FotoafdrukkenVerzendkostenGeschatte levertijd
Fotoafdrukken € 2,95 3 werkdagen
Extra fotoafdrukken in dezelfde bestelling op hetzelfde adresGratis

FotokalendersVerzendkostenGeschatte levertijd
Fotokalenders € 2,95 4 werkdagen
Extra kalender in dezelfde bestelling op hetzelfde adres€ 1,00

FotokaartenVerzendkostenGeschatte levertijd
Set fotokaarten € 2,95 4 werkdagen
Extra set kaarten in dezelfde bestelling op hetzelfde adres€ 0,50

MokkenVerzendkostenGeschatte levertijd
Mokken € 5,95 3 werkdagen
Extra mok in dezelfde bestelling op hetzelfde adres€ 1,00

Wanddecoratie canvas, forex, plexiglas en aluminiumVerzendkostenGeschatte levertijd
Formaten staand t/m 50×70 cm € 4,95 5 werkdagen
Formaten liggend t/m 70×50 cm € 4,95 5 werkdagen
Formaten vierkant t/m 60×60 cm € 4,95 5 werkdagen
Overige formaten € 9,95 5 werkdagen
Extra wanddecoratie in dezelfde bestelling op hetzelfde adres€ 2,50

Bezorging buiten Europa
Voor alle bestellingen buiten Europa hangen de verzendkosten af van je afleveradres. Ze worden tijdens het bestelproces berekend. Let op: bij verzendkosten buiten Europa zijn eventuele heffingen van het betreffende land niet inbegrepen. Denk hierbij aan invoerrechten, import-btw en overige douanekosten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze kosten. Wil je van tevoren weten of je voor je bestelling importkosten moet betalen, vraag dan het lokale douanekantoor om meer informatie.

Hoe kan ik pagina’s in mijn fotoboek toevoegen en verwijderen?

Onze fotoboeken hebben standaard 24 pagina’s maar je kunt je boek zo dik maken als je wilt! Fotoboeken met een harde kaft kun je aanvullen tot maximaal 120 pagina’s, fotoboeken met een zachte kaft tot maximaal 60.
Let op: je kunt alleen twee pagina’s tegelijk toevoegen, het is niet mogelijk om één enkele pagina toe te voegen. Het aantal pagina’s moet altijd een even aantal zijn.

We leggen je per programma uit hoe het moet:

Offline fotoboekprogramma (Windows)
Offline fotoboekprogramma (Mac)
Online fotoboekprogramma
App (smartphone / tablet)

Offline fotoboekprogramma (Windows)

Enkele pagina: Klik op het + -teken tussen de miniatuurpagina’s onderaan om pagina’s op precies die plek toe te voegen.
Meerdere pagina’s: Ga naar het tabblad ‘Pagina‘ aan de bovenkant van het scherm en klik op ‘Pagina’s toevoegen‘.

Er wordt een venster geopend waarin je het aantal pagina’s kunt bepalen die je wilt toevoegen. Klik op ‘OK’ om de pagina’s aan je fotoboek toe te voegen.
Let op: de knop ‘Pagina’s toevoegen‘ werkt niet wanneer je de kaft of de allerlaatste pagina van het fotoboek hebt geselecteerd.

Pagina’s verwijderen: klik onder in beeld met de rechtermuisknop op de pagina’s die je wilt verwijderen (miniatuurpagina’s) en selecteer ‘Pagina’s verwijderen‘.

Offline fotoboekprogramma (Mac)

Enkele pagina: klik op het + -teken tussen de miniatuurpagina’s aan de onderkant om pagina’s op precies die plek toe te voegen.
Meerdere pagina’s: selecteer de pagina waarachter je pagina’s wil toevoegen. Ga naar ‘Pagina‘ in de taakbalk en selecteer ‘Pagina’s toevoegen …‘.

Er wordt een venster geopend waarin je precies kunt selecteren hoeveel pagina’s je wil toevoegen. Klik op ‘Invoegen‘ om de pagina’s aan je fotoboek toe te voegen.
Let op: de knop ‘Pagina’s toevoegen‘ werkt niet wanneer je de kaft of de allerlaatste pagina van het fotoboek hebt geselecteerd.

Pagina’s verwijderen: druk op CTRL en klik onderaan op de pagina’s die je wilt verwijderen (miniatuurpagina’s) en selecteer ‘Pagina’s verwijderen‘.

Online fotoboekprogramma

Klik op het + -teken tussen de miniatuurpagina’s aan de onderkant om pagina’s op precies die plek toe te voegen.

Pagina’s verwijderen: selecteer de pagina’s die je wil verwijderen onderaan (miniatuurpagina’s) en klik op het prullenbakje.

App (smartphone / tablet)

Klik op het + -teken om pagina’s toe te voegen.
Klik op het x -teken om pagina’s te verwijderen.
Let op: de knop ‘Pagina’s toevoegen‘ werkt niet wanneer je de omslag of de allerlaatste pagina van het fotoboek hebt geselecteerd.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Voor alle soorten vragen

Je kunt ons altijd e-mailen; chatten en bellen kan tijdens de openingstijden.

E-mail

Antwoord binnen 2 dagen
E-mail ons


Live chat

Status:


Telefoon

Status:
020-7083513 (lokaal tarief)


Snelle vragen

Je kunt makkelijk contact opnemen via Facebook en Twitter. Stel je vraag op elk moment van de dag, dan geven we binnen 24 uur antwoord.

Voor alle soorten vragen

Je kunt ons altijd e-mailen; chatten en bellen kan tijdens de openingstijden.

E-mail

E-mail ons

Live chat

Status:

Telefoon

Status:
020-7083513 (lokaal tarief)

Waar vind je ons?

Ons hoofdkantoor is gevestigd in het centrum van Amsterdam, naast het Centraal Station. In ons productiebedrijf in Den Haag vervaardigen we alle fotoproducten voor de Europese markt.

Hoofdkantoor

albelli B.V.
Stationsplein 53-57
1012 AB Amsterdam
Nederland

Productiefaciliteit

albumprinter Productions B.V.
Laan van Ypenburg 34-38
2497 GB Den Haag
Nederland

Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)