Live chat
Status: Beschikbaarheid controleren
Je kunt je adres wijzigen wanneer je een nieuwe bestelling plaatst en je het bezorgadres gaat invoeren. Klik op ‘Voer een nieuw adres in‘ aan de rechterkant om een nieuw adres toe te voegen.
Wanneer de bestelling eenmaal is geplaatst, kun je zelf het bezorgadres niet meer aanpassen.
Afhankelijk van de orderstatus kan onze klantenservice de wijzigingen voor je doorvoeren.
Wanneer de status op “Verzonden” staat, kunnen wij het bezorgadres helaas niet meer aanpassen. Mocht het een niet bestaand adres betreffen, dan dienen wij te wachten tot het pakket bij ons retour is gekomen.
Geen reclame van albelli meer ontvangen in je brievenbus? Geef jouw adres dan door aan onze klantenservice, waarna wij je zullen uitschrijven.
Je kunt ons altijd e-mailen; chatten en bellen kan tijdens de openingstijden. We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 21:00.
Status: Beschikbaar Beschikbaarheid controleren Tijdelijk niet beschikbaar Gesloten Andere klanten aan het helpen
Chat
Status: Beschikbaar Beschikbaarheid controleren Tijdelijk niet beschikbaar Gesloten Andere klanten aan het helpen
Chat
Status: Beschikbaar Gesloten Andere klanten aan het helpen
020-7083513 (lokaal tarief)
Status: Beschikbaar Gesloten Andere klanten aan het helpen
020-7083513 (lokaal tarief)