Overzicht FAQs
  • Contact
    (ma-do) 9:00-18:00
    (vr) 09:00-17:30
    • Bel ons020-7083513 (lokaal tarief)(ma-do) 9:00-21:00
      (za-zo) 12:30-21:00
    • Live chatVragen of hulp nodig(ma-do) 9:00 -23:00
      (za) 10:00 -18:30
      (zo) 12:30 -23:00
Terug naar overzicht

Ik ben niet tevreden met mijn ontvangen product

Wat vervelend dat je product niet geheel naar wens is! We willen dat je 100% tevreden bent. Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je contact met ons op te nemen. Vergeet hierbij niet je ordernummer en een korte omschrijving van de klacht toe te voegen. Daarnaast ontvangen we graag een foto van de klacht, zodat we dit soort klachten in de toekomst kunnen voorkomen. Let op: je dient je klacht binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar te maken.

Je kunt deze informatie toevoegen aan een e-mail aan onze klantenservice, of ons contacten via een chat bericht of per telefoon op 020-7083513 (lokaal tafief).

 

Was deze uitleg nuttig voor je?

Gerelateerde vragen

  • Contact
    (ma-do) 9:00-18:00
    (vr) 09:00-17:30
    • Bel ons020-7083513 (lokaal tarief)(ma-do) 9:00-21:00
      (za-zo) 12:30-21:00
    • Live chatVragen of hulp nodig(ma-do) 9:00 -23:00
      (za) 10:00 -18:30
      (zo) 12:30 -23:00
Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)