Britse Tristan Money aangesteld als nieuwe CEO van albumprinter

Amsterdam, 15 oktober 2015 –  albumprinter B.V., één van de meest toonaangevende online aanbieders van fotoproducten in Europa en bekend van haar consumentenmerk albelli, heeft Tristan Money per 1 oktober 2015 aangesteld als nieuwe CEO. In deze rol is hij verantwoordelijk voor albumprinter en de verschillende merken in Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Spanje en Noorwegen.

Money heeft veel ervaring met het leiden van kleine en middelgrote bedrijven die perioden van snelle groei en verandering kenden. In het verleden heeft Money leidinggevende posities bekleed bij Travelsmith, Alibris en Art.com. Sinds 2002 was hij werkzaam voor online bedrijven die zich bezig houden met web-to-print. In zijn laatste functie was Money ruim zes jaar werkzaam in Barcelona als Senior Vice President Europe Sales & Marketing bij Vistaprint (onderdeel van Cimpress).

De van oorsprong Britse CEO heeft het grootste deel van zijn carrière gewerkt in de Verenigde Staten. Daarnaast heeft hij meerdere jaren gewoond en gewerkt in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Canada. Hierdoor kan Money een manager met een brede internationale visie genoemd worden.

Tristan Money over zijn aanstelling bij albumprinter: “Ik ben ontzettend blij dat ik bij albumprinter kom en leiding mag geven aan één van de grootste bedrijven voor fotoproducten in Europa. Met onze bekroonde producten, ongelooflijke technologie en productiemogelijkheden en een heel sterk team, zijn we klaar voor het volgende hoofdstuk. Niet alleen nieuwe fotoproducten, maar ook uitbreiden naar andere Europese markten. Mijn ambitie is om voort te bouwen op de vele sterke punten van het bedrijf, onze groei te versnellen en het marktaandeel te vergroten-zonder afbreuk te doen aan de hoge kwaliteit van onze producten. Daarnaast blijven we continu werken aan het verbeteren van de klantervaring.”

Tristan Money

BERICHT VOOR REDACTIE

Over albumprinter
albumprinter is één van de grootste online aanbieders van fotoproducten in Europa en richt zich op klanten in Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Zweden en Noorwegen. Sinds haar oprichting in 2003 heeft albumprinter haar fotoproducten aan meer dan 5 miljoen Europese consumenten geleverd. De onderneming exploiteert de consumentenmerken albelli, bonusprint, önskefoto en allfoto waarmee zij consumenten rechtstreeks bedient. Zij bedient verder gerenommeerde winkelketens door middel van een indirect model. albumprinter B.V. is onderdeel van Cimpress N.V.

Voor meer informatie: www.albumprinter.org en www.albelli.nl.
albumprinter, albelli, het albumprinter – en albelli logo zijn handelsmerken van albumprinter B.V. Alle andere merk- en productnamen die in dit bericht voorkomen zijn mogelijk handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.

Voor meer informatie, een interview of beeldmateriaal, kunt u contact opnemen met Kirsten Spoelstra of Mijke de Jong van LEWIS PR:

Tel: +31 (0)20 220 0220