Informatie over onze kerstleveringen: nog meer mensen dan vorig jaar, zullen dit jaar hun kerstcadeaus online kopen. Ondanks dat we er helemaal klaar voor zijn, adviseren we je op tijd te bestellen. Ook voor onze bezorgpartners is dit een enorm drukke periode. Op deze manier helpen we elkaar om samen deze kerst tot een feest te maken.

Terug in de tijd met Jan Smit

Amsterdam 9 juni 2010

Afgelopen maandag had albelli de eer Jan Smit te mogen ontvangen op de productieafdeling in Den Haag. Reden voor dit bezoek was de lancering van Jan’s nieuwe single ‘Terug in de tijd’ aanstaande vrijdag. Van deze single komt een speciale editie uit, met een jeugdfotoboek van Jan. Samen met SBS6 Shownieuws werd Jan rondgeleid door onze fabriek om te kijken naar het productieproces van zijn albelli fotoboek.

albelli is sinds 2009 de internationale merknaam van albumprinter BV. Begin 2007 heeft investeringsmaatschappij Van den Ende & Deitmers geïnvesteerd in albumprinter. albumprinter is een van de grootste Europese fotoboekleveranciers met een eigen productiefaciliteit in Nederland. In Ypenburg bij Den Haag vindt de productie plaats voor de Europese markt. albumprinter heeft ongeveer 150 werknemers. Zowel in 2008 als 2009 is albumprinter in de Deloitte Technology Fast 50 competitie uitgeroepen tot de snelst groeiende onderneming in Nederland. In 2008 was albumprinter één van de finalisten in de Red Herring Europe 100.

Please update your browser

We built this website with the latest technologies, which makes this website faster and easier to use. Unfortunately your browser's version does not support these technologies.