albelli biedt Toppersfans persoonlijk aandenken

Amsterdam, 21 mei 2010

De Toppers  treden op 20, 21 en 22 mei op in de Amsterdam ArenA.  albelli biedt alle Toppersfans de mogelijkheid de dag na het concert een exclusief fotoboek van het optreden te bestellen. Het fotoboek is kant-en-klaar, maar kan ook volledig naar eigen smaak worden aangepast. Fans kunnen hun zelfgemaakte foto’s simpel en snel in het boek plakken, waardoor ze een persoonlijk aandenken aan het concert krijgen. albelli laat de foto’s van de Toppers maken door een aantal professionele fotografen. De dag na de drie concerten staat het fotoboek klaar op www.albelli.nl/toppers. Binnen 5 werkdagen wordt het fotoboek thuis afgeleverd.

Kees Arends, CEO van albelli: “We vinden het geweldig dat we de bezoekers van het concert voor het eerst de kans bieden zelf een mooi aandenken te maken. De mogelijkheid om een door professionals ontworpen boek zelf aan te passen is een nieuw concept met een garantie op een mooi eindresultaat.”

albelli is sinds 2009 de internationale merknaam van albumprinter BV. Begin 2007 heeft investeringsmaatschappij Van den Ende & Deitmers geïnvesteerd in albumprinter. albumprinter is  een van de grootste Europese fotoboekleveranciers met een eigen productiefaciliteit in Nederland. In Ypenburg bij Den Haag vindt de productie plaats voor de Europese markt.  albumprinter heeft ongeveer 150 werknemers. Zowel in 2008 als 2009 is albumprinter in de Deloitte Technology Fast 50 competitie uitgeroepen tot de snelst groeiende onderneming in Nederland.  In 2008 was albumprinter één van de finalisten in de Red Herring Europe 100.