albelli maakt deel uit van Storio group. In totaal voeren we 6 merken in 13 verschillende landen en bedienen we meer dan 11 miljoen klanten. Daarmee zijn we een toonaangevend bedrijf voor persoonlijke fotoproducten in Europa. Wij zijn een plek waar levensverhalen worden verteld, vastgelegd en gedeeld. Een plek waar we nieuwe manieren bedenken om herinneringen en verhalen door te geven tussen mensen en generaties. En waar we, samen, mooie momenten onvergetelijk maken.
'the bigger picture' richt zich op duurzaamheid en een positieve impact bij het tot leven brengen van momenten. We zorgen niet alleen beter voor onze wereld, we proberen ook elkaar en goede doelen beter te ondersteunen. Op die manier dragen wij bij aan een betere toekomst voor iedereen, van moment tot moment.
We hebben maar één aarde, dus we kunnen er beter goed voor zorgen. Om momenten tot leven te brengen gebruiken we materialen. We proberen continu een betere balans te vinden en duurzamer te worden.
Er is nog een lange weg te gaan, maar dit hebben we inmiddels al gerealiseerd:
Mensen maken momenten bijzonder, dus wij willen de wereld voor iedereen een stukje mooier maken. In onze teams en daarbuiten. Wij weten hoe belangrijk het is om mensen gelukkig te maken. Daarom willen we iets terugdoen voor doelen die dicht bij ons staan, ons uitspreken om elkaar te steunen en ons steentje bijdragen aan lokale gemeenschappen.
We zijn altijd op zoek naar non-profitorganisaties om mee samen te werken en dit is hoe onze merken op dit moment in heel Europa samenwerken met een geweldige organisatie:
In de beste teams levert iedereen zijn of haar unieke bijdrage. We moeten onze individualiteit en diversiteit vieren om gezond en gelukkig te worden en te blijven. We zijn vastbesloten om een levendigere bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich vertegenwoordigd en gesterkt voelt. De wereld is prachtig divers – ons bedrijf moet dat weerspiegelen in onze teams en de manier waarop ons merk klanten vertegenwoordigt.
We willen niet alleen onze producten duurzamer maken. We willen ook dat onze volledige waardeketen, dus elke kleine stap in ons bedrijfsproces, van onze fabriek tot jouw voordeur, tegen 2030 volledig CO2-neutraal is. Het is een marathon en geen sprint en 2030 is ook zeker niet de eindstreep. Als we daar eenmaal zijn, zullen we blijven zoeken naar hoe we momenten tot leven kunnen brengen en tegelijkertijd zorg kunnen dragen voor de wereld waarin we leven.